28 грудня на екрани вийшлаходить пятдесята та остання стрічка класика світового кіно Вуді Аллена — «Щасливий випадок». Прем’єра фільму відбулася рамках Венеціанського фестивалю і стала сенсацією цьогорічного Бієнале.
Ми попросили художників-вудіаленнономанів відповісти на два запитання:
1. Який фільм Квентіна Тарантіно неодмінно має подивитись кожен?
2. Хто ваш улюблений персонаж із фільмів Квентіна Тарантіно та чому?
Наталі Міно, Франція
1. «Матч Поінт» – не найвиразніший з фільмів Вуді Аллена, але він залишається одним з його найзрозуміліших і, як і раніше, стимулює перегляд навіть після кількох переглядів!
2. Жасмін (Кейт Бланшетт) з фільму «Жасмин». Ми стежимо за падінням збанкрутілої жінки, яка на краю прірви намагається зберегти видимість свого колишнього високого соціального статусу. І тут ми знову стикаємося з «фішками» режисера: іронією долі, чудовим чорним гумором і жорстокою неминучістю долі, як і в «Матч Поінт».
Олександра Джиганська, Україна
1. «Все, що ви завжди хотіли знати про секс* (*але боялися запитати)» один із найабсурдніших, кумедних, але маловідомих його фільмів.
2. Аллен, хоча й досить суперечливий персонаж, найчастіший герой своїх фільмів. Його ранні ролі приваблюють гумором, цинізмом та дотепними діалогами.
Юлія Тверітіна, Україна
1. «Енні Голл». Жахливо смішний фільм! А взагалі мені особливо подобаються ті картини Вуді Аллена, в яких іскрита богемна атмосфера Нью-Йорка та Парижа минулого століття..
2. Сам Вуді Аллен. Особливо в тих фільмах, де він скромний, незручний, інтелектуальний і гранично неврастенічний.
Елізабет Слівінська, Німеччина
1. «Опівночі в Парижі». Він показує саме такий Париж, який хочеться бачити. Знову вдихає романтику в нього. Ну і ще він дуже гарний та легкий.
2. Адріана (Маріон Котійар) у фільмі «Опівночі в Парижі». Відповідь теж банальна і проста, обидві вкрай симпатичні – і Маріон, і її героїня. Тому в цій ролі вона була дуже органічною. Загалом фільм дуже атмосферний, легкий та головне, “малювальний”. Прямо бери келих вина та сідай малюй кадр за кадром (усміхається).
Олександра Матвєєва, Україна
1.«Любов і смерть». Він не залишає шансу не заржати. Він – квінтесенція абсурдного гумору та тонкої іронії, якими наповнені всі фільми Аллена. Я люблю його саме за це. Мені його стиль допомагає переключитися від життєвого рівня на якийсь повітряніший, а також подивитися на будь-яку ситуацію зі свого життя з такою самою іронією і посміхнутися будь-якій проблемі.
2. Сам Вуді Аллен. Його прототип є майже в усіх його фільмах. Невротичний, злиденний, хворобливий маленький чоловік, який опиняється в центрі прекрасних подій і людей, покликаних розбурхати його, і його стійкий опір ним. Або ж герой – агресивна версія його ж (усміхається).
Читайте также: ДО ЮВІЛЕЮ КВЕНТІНА ТАРАНТІНО: ВПІЗНАЙ КУЛЬТОВУ СТРІЧКУ ЗА ОДНИМ КАДРОМ