Цього разу DZHUS спекулює щодо впізнаваних видів прикрас і аксусуарів, наділивши їх у власній інтерпретації здатністю перетворюватися на одяг. Елементи класичного дрес-коду кардинально деконструйовано, а знаковий інноваційний крій DZHUS забезпечує перехід з однієї категорії гардеробу до іншої.
Сьогодні DZHUS змальовує свого героя поза гендерними обмеженнями – це є водночас і відповіддю на стрімке зростання попиту на дизайни бренду серед чоловічої аудиторії, і гостро особистою алюзією дизайнерки до власної небінарної ідентифікації.
За останні півтора року Ірина Джус пізнала численні життєвизначні інсайти – як і будь-який українець. Війна послужила дороговказом до справжніх цінностей і щирих прагнень кожного індивіда. Процес переосмислення власного «Я» часто вимагав пожертвувати тим, що раніше здавалось основоположним, оголюючи натомість найбільш вразливі творчі ресурси – і врешті втілилився в потужному гуманістичному меседжі. Ірина Джус свідомо оминає колір, зберігаючи максимум простору для конструкторських та технологічних експериментів.
Капсула DZHUS SS24 несе в собі розмаїття високих алегорій та вражаючий спектр модифікацй. До прикладу, сукня з балаклавою, що відстібається, імітує манекен-бюст для демонстрації прикрас, котрий височіє на задрапірованому п’єдесталі; сумку-шопер «зібрано» з деталей блейзеру; вечірня сукня повторює силует краватки; бюстгальтер сформовано з двох кепок; а весільний вінець виявляється рукавичками зі щільно переплетиними на маківці пальцями.
Фото: Anna Goncharova
Читайте також: ЗУХВАЛІСТЬ Х РОЗКУТІСТЬ: RIKKY HYPE ПРЕЗЕНТУВАВ СВЯТКОВУ КОЛЕКЦІЮ